Read it or do not. There is no try. Mr.Yoda

pondělí 28. července 2014

Naprosto retardovaný - konečně zajímavý český youtube blog

Dlouho jsem nepřidal článek, protože jsem chytil letní lenivost, popíjel drinky u moře a kolem mě tančili hula hula tanečnice. Ne kecám, pravda je jenom ta lenost. Nějak jsem si v klídku vegetil, poslouchal muziku, popíjel s přáteli, griloval, jezdil na vodě a vůbec užíval radosti léta. Každopádně jsem si řekl, že by byla škoda zase něco nesesmolit a zrovna mi padl do oka tady ten týpek, který se jmenuje Martin Rota. 

Jeff z Community by nesouhlasil :D

Nejdřív jsem se úplně náhodou dostal na jeho video o skepticismu a říkal jsem si, že je to ten druh týpka, který se jednoho dne zvedne ze židle a postřílí celou posluchárnu studentů filozofické fakulty i s profesorem. Ale jak jsem postupně sledoval jeho další a další videa, tak jsem si toho chlapíka opravdu oblíbil. Možná vypadá a má sbírku zbraní jako Ted Nugent, ale jedno se mu nedá upřít, má opravdu trefné a vtipné postřehy na všelijaká téma. Od vtipných naprostých kravin typu komentářů Jak sbalit holku či Elitářských Geeků až po zajímavá videa o Depresích či Agnosticích. Něco mi upřímně nesedlo, třeba video o Lhaní, ale málo komu se může líbit všechno. Ostatně jsou to jeho názory a proti tomu se nedá říct nic. Musím říct, že to je po dlouhé době první český blogger, který mě opravdu zaujmul


Každopádně mrkněte a sami si udělejte názor, jezdí po republice i s docela zajímavým projektem Geek road show, kde se snaží populárním způsobem seznámit lidi s vědou, takže pokud jste si v mládí hráli rádi s mladým chemikem, tak je to rozhodně něco pro vás.



Pokud se vám líbí nebo chcete vypadat cool, tak si můžete koupit i jeho tričko, ale protože nemá affilate odkazy a já bych z toho nic neměl, tak sem nehodím odkaz na shop.



Žádné komentáře:

Okomentovat